Forever Living internetes áruház

Forever Living internetes áruház | Kezdőlap

Építs saját pénzgyárat!

Amennyiben Ön vásárolni szeretne Webáruházunkban, vagy érdeklődik az FLP üzleti lehetősége iránt, javasoljuk, csatlakozzon partnerhálózatunkhoz. Kizárólag 18. éven felüli magánszemélyek regisztrálhatnak a Társaság hálózatához és köthetnek Független Forever Üzleti Partneri szerződést. Erre csak úgy van lehetősége, ha egy Forever Üzleti Partner közreműködését kéri.

Forever F.I.T.

Italok

Méhészeti termékek

Étrend-kiegészítők

Testsúlykontroll

Egységcsomagok

Cooling Lotion
Forever Cooling Lotion  
Aloe Cooling Lotion

Cooling Lotion
Aloe Cooling Lotion


Bőrápolás

Bőrápolás – Targeted Skincare

Bőrápolás – Sonya Daily Skincare

Bőrápolás – Infinite by Forever

Személyi higiénia

Essential Oils

Speciális gyógyászati célra szánt élelmiszerek
Forever Speciális gyógyászati célra szánt élelmiszerek  
Forever Lite Ultra Vanilla | Forever Lite Ultra Chocolate

Speciális gyógyászati célra szánt élelmiszerek
Forever Lite Ultra Vanilla | Forever Lite Ultra Chocolate


Lendületes életmód

forever-logo
Forever Living Product

Multi-Level Marketing (MLM) vagy network marketing

multi-level marketing (MLM) vagy network marketing egy értékesítési vállalkozás-forma. A vásárlás-ösztönző marketingformák egy világszerte elterjedt változata. Néhol többszintű értékesítésnek vagy hálózati kereskedelemnek fordítják.

Marketing-rendszer lényege

A multilevel marketing-rendszer lényege, hogy az értékesítés a vállalattal alvállalkozói szerződésben lévő értékesítők vagy hálózatépítők által történik, személyes fogyasztás, illetve az ismerősök felé történő ajánlás által. Az értékesítést lényegében a független termékforgalmazókból álló, többszintű érdekeltségi viszonyok alapján épülő hálózat végzi, mely a terméket vagy szolgáltatást közvetlenül, direkt módon juttatja el a fogyasztókhoz.

Alapötlet

  • Az MLM alapötletét az a felismerés adja, hogy egy termék elégedett fogyasztója a terméket feltehetően továbbajánlja, s így ő maga személyesen, közvetlenül részt vesz az értékesítésben.
  • Ez alapján mint ajánlót az általa „értékesített” termékek után bizonyos javadalmazás illeti meg.
  • Amennyiben az ő vásárlója a saját vásárlás nyomán a terméket ismételten sikeresen továbbajánlja, s ebből következően újra vásárlás és fogyasztás történik, a tovább-ajánló személyeket jutalék illeti meg, és az eredeti ajánló ebből a jutalékból is jutalék-részesedést kap.

Ily módon egy sikeres, többszintű fogyasztói-értékesítői hálózatot maga alá építő egyén komoly jövedelemre tehet szert. Egy ponton túl, a modern mlm-hálózatok értékesítőnek már nem is kell foglalkoznia termékeladással, mivel a hálózatban lévő fogyasztás jutalékaiból is komoly jövedelemre tesz szert. Ekkor már csak a hálózata fenntartásával, a hálózat eróziójának csökkentésével kell foglalkoznia. Ha ez az erózió megnő, azaz a fogyasztás visszaesik, a rendszert csak újabb értékesítők bevonásával, azaz terjeszkedéssel, expanzióval, a hálózat növelésével lehet fenntartani.

MLM mint üzleti vállalkozás

Az MLM vállalkozás kereskedelmi tevékenységre épül. A termék lehet valamilyen dologi eszköz (táplálékkiegészítő, tisztálkodó-, vagy tisztítószer, műszaki cikkek, konyhai eszközök, egyéb a sor végtelen) vagy szolgáltatás (biztosítás, internet-, kábel tv-, telefon előfizetés, egyéb). Az MLM vállalkozásban ahogy a hagyományos kereskedelemben is a termékek megvásárlásából keletkezik a forgalom.

Egy MLM vállalkozást a hagyományos vállalkozásokhoz képest jóval kisebb kezdőtőkével (már 20 000-30 000 forinttal, egyes cégek esetén akár 0 forinttal) is el lehet indítani. Az alacsony induló költségek miatt bárki számára elérhető vállalkozási formáról van szó. Nagyobb időráfordítást sem igényel, mindössze heti 10-15 órát kell kezdetben a vállalkozásra fordítani, így a meglévő munkahely mellett is végezhető ezzel kiegészítő jövedelemhez juttatva bárkit, aki ezzel foglalkozik.