Forever Living internetes áruház

Építs saját pénzgyárat!

Amennyiben Ön vásárolni szeretne Webáruházunkban, vagy érdeklődik az FLP üzleti lehetősége iránt, javasoljuk, csatlakozzon partnerhálózatunkhoz. Kizárólag 18. éven felüli magánszemélyek regisztrálhatnak a Társaság hálózatához és köthetnek Független Forever Üzleti Partneri szerződést. Erre csak úgy van lehetősége, ha egy Forever Üzleti Partner közreműködését kéri.

Forever F.I.T.

Italok

Méhészeti termékek

Étrend-kiegészítők

Testsúlykontroll

Egységcsomagok

Cooling Lotion
Forever Cooling Lotion  
Aloe Cooling Lotion

Cooling Lotion
Aloe Cooling Lotion


Bőrápolás

Bőrápolás – Targeted Skincare

Bőrápolás – Sonya Daily Skincare

Bőrápolás – Infinite by Forever

Személyi higiénia

Essential Oils

Speciális gyógyászati célra szánt élelmiszerek
Forever Speciális gyógyászati célra szánt élelmiszerek  
Forever Lite Ultra Vanilla | Forever Lite Ultra Chocolate

Speciális gyógyászati célra szánt élelmiszerek
Forever Lite Ultra Vanilla | Forever Lite Ultra Chocolate


Lendületes életmód

forever-logo
Forever Living Product

Multi-Level Marketing (MLM) vagy network marketing

multi-level marketing (MLM) vagy network marketing egy értékesítési vállalkozás-forma. A vásárlás-ösztönző marketingformák egy világszerte elterjedt változata. Néhol többszintű értékesítésnek vagy hálózati kereskedelemnek fordítják.

Marketing-rendszer lényege

A multilevel marketing-rendszer lényege, hogy az értékesítés a vállalattal alvállalkozói szerződésben lévő értékesítők vagy hálózatépítők által történik, személyes fogyasztás, illetve az ismerősök felé történő ajánlás által. Az értékesítést lényegében a független termékforgalmazókból álló, többszintű érdekeltségi viszonyok alapján épülő hálózat végzi, mely a terméket vagy szolgáltatást közvetlenül, direkt módon juttatja el a fogyasztókhoz.

Alapötlet

  • Az MLM alapötletét az a felismerés adja, hogy egy termék elégedett fogyasztója a terméket feltehetően továbbajánlja, s így ő maga személyesen, közvetlenül részt vesz az értékesítésben.
  • Ez alapján mint ajánlót az általa „értékesített” termékek után bizonyos javadalmazás illeti meg.
  • Amennyiben az ő vásárlója a saját vásárlás nyomán a terméket ismételten sikeresen továbbajánlja, s ebből következően újra vásárlás és fogyasztás történik, a tovább-ajánló személyeket jutalék illeti meg, és az eredeti ajánló ebből a jutalékból is jutalék-részesedést kap.

Ily módon egy sikeres, többszintű fogyasztói-értékesítői hálózatot maga alá építő egyén komoly jövedelemre tehet szert. Egy ponton túl, a modern mlm-hálózatok értékesítőnek már nem is kell foglalkoznia termékeladással, mivel a hálózatban lévő fogyasztás jutalékaiból is komoly jövedelemre tesz szert. Ekkor már csak a hálózata fenntartásával, a hálózat eróziójának csökkentésével kell foglalkoznia. Ha ez az erózió megnő, azaz a fogyasztás visszaesik, a rendszert csak újabb értékesítők bevonásával, azaz terjeszkedéssel, expanzióval, a hálózat növelésével lehet fenntartani.

MLM mint üzleti vállalkozás

Az MLM vállalkozás kereskedelmi tevékenységre épül. A termék lehet valamilyen dologi eszköz (táplálékkiegészítő, tisztálkodó-, vagy tisztítószer, műszaki cikkek, konyhai eszközök, egyéb a sor végtelen) vagy szolgáltatás (biztosítás, internet-, kábel tv-, telefon előfizetés, egyéb). Az MLM vállalkozásban ahogy a hagyományos kereskedelemben is a termékek megvásárlásából keletkezik a forgalom.

Egy MLM vállalkozást a hagyományos vállalkozásokhoz képest jóval kisebb kezdőtőkével (már 20 000-30 000 forinttal, egyes cégek esetén akár 0 forinttal) is el lehet indítani. Az alacsony induló költségek miatt bárki számára elérhető vállalkozási formáról van szó. Nagyobb időráfordítást sem igényel, mindössze heti 10-15 órát kell kezdetben a vállalkozásra fordítani, így a meglévő munkahely mellett is végezhető ezzel kiegészítő jövedelemhez juttatva bárkit, aki ezzel foglalkozik.

Marketing stratégia

marketing stratégia jelentése nem más, mint egy vállalkozás átfogó terve arra vonatkozóan, hogy miként fogja elérni a célközönségét és vásárlókká alakítani őket. Tulajdonképpen itt fogalmazod meg, hogy mik az adott időszakra vonatkozó céljaid, és hogyan fogod azokat elérni.